Cái iPhone 4 đã unlock và vẫn giữ IOS 5.0.1, BB 4.11.08 để chuẩn bị JB với redsn0w 0.9.10b5c.
Cái 3GS thì đã JB và unlock trước đó với BB 06.15.00 nên còn ngại chưa dám làm, không biết có trục trặc gì không khi unlock chính thức qua iTunes vì BB này. Các bác nào có kinh nghiệm xin chỉ giáo giúp. Cảm ơn các bác trước.
@andyhuynh
Nếu là máy chưa JB giống trường hợp của tôi thì trước hết, vào iTunes trên máy tính đang nối Internet để Backup iPhone. Sau đó, trên iPhone, bạn vào Settings > General > Reset > Reset All Settings và cứ để máy làm các việc của nó. Khi iTunes xuất hiện cửa số đề nghị lên IOS 5.1, thì bạn từ chối bắng cách nhấn Cancel. Sẽ xuất hiện cửa sổ chúc mừng máy bạn đã được unlock như các post đã nêu.
Minh vua lam Xong toi wa ne, may Minh iOS 5.0.1 BB 2.10, khi nhan dc mail cua AT&T Xong, Minh lam restore Lai, Len 5.1 fix luon Nha, BB Len 4.12 luon, song gio Vo tu, Xong Minh ve lai 5.0.1 de jb unt. Neu cac ban nhan dc mail in lock Thi cu Vo tu restore luon Di, dung backup hay active gi met them vi Minh lam hoai ma ko dc Nen restore luon, Xin Loi up bang ip Nen ko go tv dc, ae thong can nha
@htan204
Bạn vào Settings > General > International > Keyboard > Add New Keyboard > Vietnamese, thì sẽ gõ tiếng Việt thoải mái, hoặc theo Telex, hoặc chọn phím nếu không dùng Telex.
mình thì khác, dùng 2 mail để gữi, trưa thứ 6 dùng gmail để gữi, muốn chắc ăn nguài luôn yahoo mail nữa, tối thứ 6 không vô mạng, sáng thứ 7 đi làm, tranh thủ vô yahoo đọc mail, nó gữi mail không unlock được, vì chủ máy đang còn nợ tiền, buồn ơi là buồn, vào cái gmail cũng thấy email att gữi, mà cái mail này nó thông báo unlock được, ôi zời ơi, hồi hộp 1 cách lạ kỳ, sáng đó không tài nào làm được, hiiiiii, tranh thủ giờ nghỉ trưa phi xe về phòng trọ lấy máy ra thử, không dám active bằng itunes, lỡ may nó lên bb mà không unlock được thì khùng luôn, thế là dùng redsnow, deactive mấy lần đều bị treo máy, buồn lắm, run lẩy bẩy, hồi hộp lắm các bác ah, sau đó cài sam, không ngờ lại được, huuuuu, mừng hết lớn luôn, sướng quá trời luôn, vì trong công ty nên fai cố gắng kiềm chế niềm vui, không thì cũng hét lên rùi, hiiii,
ĐÃ TUNG CHĂN😁
AT&T Email Customer Care for Wireless icare3@amcustomercare.att-mail.com
18:19 (1 giờ trước)
tới tôi
Dear Sir/Madam,
Thank you for taking the time to e-mail AT& T regarding unlocking your iPhone. My name is Dawn Frank, and it will be my pleasure to assist you today.
Thank you for contacting AT&T Customer Care about unlocking your iPhone. We have reviewed your request and confirmed that you are eligible to have the requested iPhone unlocked.
To complete the unlock, simply:
1. Open iTunes on your Mac or PC and verify that you have internet connectivity.
2. Connect your iPhone using the dock connector to USB cable that came with your iPhone.
3. Backup and restore your iPhone using iTunes.
For information on backup and restore, please visit http://support.apple.com/kb/HT1414.
4. After restoring, your iPhone will be unlocked.
Additional information on unlocking can be found at http://support.apple.com/kb/TS3198.
For questions regarding AT&T?s wireless service and iPhone, please visit the Phone/Device Learning Center. We thank you for your continued business and look forward to providing you with the best customer service.
Thank you for contacting AT&T Mobility. We appreciate your business.
The information provided in this e-mail is intended for the view and use of the authorized AT&T subscriber only. Content may not be shared or relied upon by third parties. AT&T, at its sole discretion, reserves the right to amend, modify or replace the written content of this message to correct or update answers provided to Subscriber. No term of Subscriber's Customer Service Agreement is altered, waived, or modified by this message unless expressly agreed by an authorized AT&T representative.
(c) 2010 AT&T Intellectual Property. All rights reserved. AT&T, the AT&T logo and all other AT&T marks contained herein are trademarks of AT&T Intellectual Property and/or AT&T affiliated companies. All other marks contained herein are the property of their respective owners.
Original Message Follows: ------------------------
Dear Sir/Madam,
I got an Iphone 4, gift from my friend, that an lock iphone.
Now i heard that "AT&T to begin unlocking off-contract". So, would you please help me check my iphone can unlock? my IMEI: 01274xxxxxxxx
I can't call AT&T service bacause I'm living in Vietnam.
I look forwards to hearing from you.
Thông báo tin này cho anh em mừng, máy 4s của vợ mình là bản lock của AT&T, check iTools thông báo là T2, máy ký hợp đồng tháng 12/2011, hôm nọ tiện gọi để unlock em iPhone4 của mình, hôm sau mình cũng gọi tiếp 1 cuộc cứ hỏi unlock em 4s của vợ mình xem sao.
Cả 2 máy của mình đều chưa nhận được mail, nhưng hôm nay sao khi cắm máy mình vào active unlock ok, tối về mình thử tiếp máy 4s của vợ mình, ai ngờ nó active và unlock luôn.
Thực sự là rất mừng và vô cùng ngạc nhiên, tin này đảm bảo 100% sự thật, mình thông báo để anh em nào có 4s biết cứ thử call AT&T xem, cũng chả mất gì mà ko thử.
Chúc anh em thành công.
@kietnguyen_py
Khi restore, iTunes sẽ xuất hiện cửa sổ đề nghị update lên IOS 5.1, nếu bạn click Cancel để từ chối thì sẽ không bị update. Nếu click OK thì sẽ lên IOS 5.1.
Thank you for taking the time to e-mail AT& T regarding unlocking your iPhone. My name is Dawn Frank, and it will be my pleasure to assist you today.
Thank you for contacting AT&T Customer Care about unlocking your iPhone. We have reviewed your request and confirmed that you are eligible to have the requested iPhone unlocked.
To complete the unlock, simply:
1. Open iTunes on your Mac or PC and verify that you have internet connectivity.
2. Connect your iPhone using the dock connector to USB cable that came with your iPhone.
3. Backup and restore your iPhone using iTunes.
For information on backup and restore, please visit http://support.apple.com/kb/HT1414.
4. After restoring, your iPhone will be unlocked.
Additional information on unlocking can be found at http://support.apple.com/kb/TS3198.
For questions regarding AT&T?s wireless service and iPhone, please visit the Phone/Device Learning Center. We thank you for your continued business and look forward to providing you with the best customer service.
Thank you for contacting AT&T Mobility. We appreciate your business.
The information provided in this e-mail is intended for the view and use of the authorized AT&T subscriber only. Content may not be shared or relied upon by third parties. AT&T, at its sole discretion, reserves the right to amend, modify or replace the written content of this message to correct or update answers provided to Subscriber. No term of Subscriber's Customer Service Agreement is altered, waived, or modified by this message unless expressly agreed by an authorized AT&T representative.
(c) 2010 AT&T Intellectual Property. All rights reserved. AT&T, the AT&T logo and all other AT&T marks contained herein are trademarks of AT&T Intellectual Property and/or AT&T affiliated companies. All other marks contained herein are the property of their respective owners.
mình lên world đc 2 ngày rồi, nhưng mình có tình trạng mất sóng liên tục, đang xài bỗng nhiên Searching... Mình k hiểu tại sao nữa, khi nhận đc mail mình restore lại và active, xong rồi jailbreak bình thường, hồi đó lúc còn là lock chưa bị tình trạng này bao giờ. Có bác nào bị giống mình k giúp mình với 😔
bac nào có yahoo cho e đễ hướng dẩn e cách gỡi dc ko vậy
e ko rành tiếng anh lắm
giúp e vs dc ko vậy máy bác
viết nhu thế nào hic hic
máy e nay 2 năm rùi a tung chăn giờ ko bik cách giup e vs
NOTE: This is an automated reply from a system mailbox. Please do not reply to this email.
Thank you for contacting AT&T.
We appreciate your business and know that your time is valuable. An AT&T Online Specialist has been assigned to your case and will respond to your concern within 24 hours. We will do our best to exceed your expectations.