Mình sử dụng redsn0w 0.9.10b6 nó không tự động chuyển về DFU mode, nó hiện ra 3 dòng hướng dẫn mình chuyển qua DFU mode bằng tay, sau khi làm theo nó máy chuyển qua DFU mode nhưng redsn0w 0.9.10b6 tự thoát ra. Mình làm theo cách 2, nhưng 2 cái nút restore nó bị mờ đi, nó báo autoupdate vào ngày 26/04. Mình reset all setting (Cách 3), nó không bắt phải active lại. 😔 Trường hợp của em là bị sao vậy? các bác giúp em với. Em gà quá... hu hu.
Mấy bác giúp em với
Máy em hiện nay la fw5.0, chưa JB (em có cắm trên Iphone PC suice : no Jb) lần nào. Sau khi reset all setting khởi động lại vẫn vào đuơc màn hình, mà không có màn hình active thi làm sao đây!!! Huhu.
Bác nào giúp em chỉ cách cho máy em có màn hình active được khônh ạ.
Mình không biết máy của các bạn ra sau nhưng máy của mình là trước khi được at&t mở khóa trong thời gian đắp chăn hơi bị nãn nên buồn tình up lên 5.1 bb 4.12.01 luon. Nhưng sau khi mình nhận được mail cua AT&T thì mình Làm theo cách 3 của chủ thớt reset all setting xong chua có sóng mình reset network sóng gió vi vu luôn. mình nghĩ các đã nhận được mail unlock thì cứ restore thẳng lên max luôn đi mình phải có niềm tin còn không được thì gọi lên AT&T kêu họ giải đáp cho mình. Nhưng dù sao mình chúc các bạn thành công.
Đối với máy đã jai breqk thì k lam theo cách 3đc.vì reset all là ăn táo ngay.mà tiện đây các bác cho hỏi.nếu reset all mà bị ăn táo thì làm sao thoát hay phải restore fw hả
Các bạn cho mình hỏi mình đã nhận được mail của at&t là đã unlock thành công nhưng khi mình restore lại thì không active được.
Itune báo lỗi:we could not complete your itunes request. An unknown error occurred (0x800b0101).
Có bạn nào biết cách khắc phục không chỉ mình với.
Thanks all.......................
trước khi rêset bạn nhớ backup trước sau này khỏi mắc công tuỳ chỉnh lại. nói chung chả bị gì cả, treo thì cứ home+power giữ nguyên khi nào nó lên lại thì thôi mình làm mãi có sao đâu 😁
Thank you for taking the time to e-mail AT&T regarding the unlocking of your iPhone device. My name is Chantrice Tucker, and I am happy to help you with your inquiry.
SươngLại Thị Kiều, after reviewing your email, I have verified that you may qualify to have your iPhone unlocked.
I understand that you purchased an iPhone and you wish to have it unlocked; we ask that you please provide us with proof of purchase.
Valid proof of purchase includes:
·Receipt from AT&T or an AT&T authorized indirect dealer/agent showing price and device information. ·Transfer of ownership letter (usually provided for prize winners or sales awards) from manufacturer showing specific device information.
vPlease fax proof of purchase to: 1-800-328-1677.
Your case number is: CM20120424_39960242
Please have the information faxed in as soon as possible. Requests may take up to 8-10 business days for processing and for approval.
SươngLại Thị Kiều, we thank you for allowing us the opportunity to assist you with your account.
Should you have additional concerns or questions about this issue please Contact Customer service directly.
Please contact our Customer Service at 1-800-331-0500. Customer Service hours by phone are Monday-Friday: 7:00 a.m. - 10:00 p.m. and Saturday-Sunday: 9:00 a.m. - 7:00 p.m., your local time.
You may contact International Care at 800-335-4685. Our International Care department is open 24 hours a day, seven days a week. Again, my name is Chantrice Tucker and if you need to contact us again regarding a new issue please sends us a new email via the contact link through your online account. As always, thank you for choosing AT&T!
Sincerely,
Chantrice Tucker
AT&T
Online Customer Care Professional
The information provided in this e-mail is intended for the view and use of the authorized AT&T subscriber only. Content may not be shared or relied upon by third parties. AT&T, at its sole discretion, reserves the right to amend, modify or replace the written content of this message to correct or update answers provided to Subscriber. No term of Subscriber's Customer Service Agreement is altered, waived, or modified by this message unless expressly agreed by an authorized AT&T representative.
(c) 2010 AT&T Intellectual Property. All rights reserved. AT&T, the AT&T logo and all other AT&T marks contained herein are trademarks of AT&T Intellectual Property and/or AT&T affiliated companies. All other marks contained herein are the property of their respective owners.
Original Message Follows: ------------------------
cho e hỏi AT&T gửi e bức thư này sau vài ngày mòn mỏi đợi chờ thì có ai pro tiếng anh xem giùm e với là có dc lên word rồi hay chưa ạ =((
Cám ơn bạn nhé, mình làm đc rồi, theo cách 1, nhưng phải update redsn0w lên bản mới nhất và mình nghĩ là dù resn0w báo Done nhưng mình vẫn chờ cho iphone chạy data xong rồi cancel cho nó an tòan tý
mình nhận dc mail như thế này , mà sao restore lên 5.1 , deactive , rùi reset all tùm lum vẫn ko được nản quá luôn Thank you for contacting AT&T Customer Care about unlocking your iPhone. We have reviewed your request and confirmed that you are eligible to have the requested iPhone unlocked.
To complete the unlock, simply: 1. Open iTunes on your Mac or PC and verify that you have internet connectivity. 2. Connect your iPhone using the dock connector to USB cable that came with your iPhone. 3. Backup and restore your iPhone using iTunes. For information on backup and restore, please visit http://support.apple.com/kb/HT1414. 4. After restoring, your iPhone will be unlocked. Additional information on unlocking can be found at http://support.apple.com/kb/TS3198. For questions regarding AT&T’s wireless service and iPhone, please visit the Phone/Device Learning Center. We thank you for your continued business and look forward to providing you with the best customer service.
bạn nào cài sam unlock ip khi nhận được mail unlock của AT&T thì vào cydia xóa Sam đi máy sẽ restart lại sau đó xuất hiện màn hình cáp nối với itunes trên màn hình ip thì cắm cap vào itunes sẽ active unlock được. Mình mới unlock thành công theo cách này