@iphonevn.repair
Hôm nay mình gởi request thì bị lỗi thế này, Error: We’re sorry, but we’re having technical difficulties with our network at the moment. Please try again later. If this problem persists, try clearing the cache and cookies from your device. Questions? Call us at 800.331.0500, or dial 611 from your AT&T wireless phone. (errorCode.ULS3001)
Hình như hệ thống của AT&T bị lỗi thì phải. IMEI của mình đây bác giúp mình vs. Thanks
354453065547096
Mình làm theo hướng dẫn nhưng nó bảo lỗi này:
"Error:We’re sorry, but we’re having technical difficulties with our network at the moment. Please try again later. If this problem persists, try clearing the cache and cookies from your device. Questions? Call us at 800.331.0500, or dial 611 from your AT&T wireless phone. (errorCode.ULS3001)"
@iphonevn.repair
Nếu đang dùng sim ghép bạn tháo bỏ sim ghép, chỉ để sim nhà mạng việt Nam thôi. Bạn kết nối wifi, active lại thôi. Chú ý nếu máy có icloud bạn phải nhập đúng Tài khoản iCloud khi kích hoạt. Chúc bạn thành Công.
Thank you for contacting AT&T about unlocking your mobile device.
Congratulations! Here are your unlock instructions:
For iOS 7 or later devices, please turn off Find My iPhone before unlocking your device.
Once you have received the email confirming AT&T has approved and processed your unlock request, follow these instructions to complete the unlock for your device.
@thecuong_87
Bác Cường tư vấn cho em nên mua sim ghép nào với ? Em nghe bảo cái Vfsim nó tự fix đc my number với facetime luôn. Hiện tại 2 cái này của em nó k fix đc
Thank you for contacting AT&T about unlocking your mobile device.
Congratulations! Here are your unlock instructions:
For iOS 7 or later devices, please turn off Find My iPhone before unlocking your device.
Once you have received the email confirming AT&T has approved and processed your unlock request, follow these instructions to complete the unlock for your device.
Questions? Please call 800.331.0500, or dial 611 from your AT&T wireless phone.
Sincerely,
The AT&T Customer Care Team
DO NOT REPLY TO THIS MESSAGE
All replies are automatically deleted.
"
em nhận được thông báo như thế này
Đã Restore lại máy cắm sim mới vô nhưng active thì không được, Cắm SIM GHÉP vào thì lại active được
Thế có nghĩa là máy e chưa được UNLOCK phải không ak
Máy đang ở IOS 8.4 và trước đấy đã JAILBREAK
Once you have received the email confirming AT&T has approved and processed your unlock request, follow these instructions to complete the unlock for your device.