Báo danh Iphone lock AT&T được up lên world thành công - chia sẻ kinh nghiệm

Thảo luận trong 'Thay đổi - Nâng cấp firmware' bắt đầu bởi xima63, 13/4/12.

Trạng thái chủ đề:
Không còn mở để tiếp tục thảo luận.
  1. xaduybong

    xaduybong Thành viên

    Đi sai chủ đề rồi, ở đây là unlock chứ không nói chuyện khác, tập trung vào chuyên môn
  2. zeronine

    zeronine Thành viên

    mình cũng vừa mới được họ báo lại qua mail là đã unlocked. hehehe


    AT&T Email Customer Care for Wireless icare3@amcustomercare.att-mail.com

    02:56 (9 giờ trước)
    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    tới tôi
    [​IMG]




    Dear Vu Tien Dung,

    Thank you for taking the time to e-mail AT&T regarding the unlocking of your iPhone. My name is Kareem Alexander, and it will be my pleasure to assist you today.

    Thank you for contacting AT&T Customer Care about unlocking your iPhone <1378>. We have reviewed your request and confirmed that you are eligible to have the requested iPhone unlocked.
    To complete the unlock, simply:

    1. Open iTunes on your Mac or PC and verify that you have internet connectivity.
    2. Connect your iPhone using the dock connector to USB cable that came with your iPhone.
    3. Backup and restore your iPhone using iTunes.
    For information on backup and restore, please visit http://support.apple.com/kb/HT1414.
    4. After restoring, your iPhone will be unlocked.
    Additional information on unlocking can be found at http://support.apple.com/kb/TS3198.
    For questions regarding AT&T’s wireless service and iPhone, please visit the Phone/Device Learning Center. We thank you for your continued business and look forward to providing you with the best customer service.

    Thank you for contacting AT&T Mobility. We appreciate your business.

    Vu Tien Dung, I hope that the information provided has been helpful and has resolved all of your questions. Should you have additional concerns or questions about this issue, please reply to this email. If you need to contact us again regarding a new issue, please send us another email via the contact link through your online account. My name is Kareem Alexander and I thank you for being a valued AT&T customer. We will do our best to ensure that your wireless experience is a success, and AT&T hopes to serve you as your wireless provider for many more years to come.

    I encourage you to visit our web site (www.att.com/wireless) often to view current and previous monthly statements, make payments, and shop for new product and service offerings.
    Sincerely,

    KAREEM ALEXANDER
    AT&T
    Online Customer Care Professional


    Help AT&T improve our service to you! Please complete our short survey about your e-mail Customer Service experience. Click on:
    http://www.wireless.att.com/supportsurvey/epoll/Booth.do?controller=com.jcorporate.epoll.controller.Booth&Format=tiny&CategoryId=2&PollId=16&state=promptVote&id=ccgaKA3051***21199710***


    The information provided in this e-mail is intended for the view and use of the authorized AT&T subscriber only. Content may not be shared or relied upon by third parties. AT&T, at its sole discretion, reserves the right to amend, modify or replace the written content of this message to correct or update answers provided to Subscriber. No term of Subscriber's Customer Service Agreement is altered, waived, or modified by this message unless expressly agreed by an authorized AT&T representative.

    (c) 2010 AT&T Intellectual Property. All rights reserved. AT&T, the AT&T logo and all other AT&T marks contained herein are trademarks of AT&T Intellectual Property and/or AT&T affiliated companies. All other marks contained herein are the property of their respective owners.
  3. xaduybong

    xaduybong Thành viên

    Chúc mừng hen
    zeronine thích nội dung này.
  4. Đúng rồi đấy. đi vào chủ đề đi nào. tớ được gửi thư xác nhận ul rồi mà Reset all setting hoài không thấy được. rs thì toàn báo lỗi 1601 với 1602 đây. nản quá. lên 5.1 luôn lớ ngớ không được thì ăn sít mất. Ae còn những ai được att mail UL với lên W thành công thì vào đây báo danh nốt đi nào.
  5. TKTMOBILE

    TKTMOBILE Thành viên

    Anh em tham khảo giá unlock iPhone 4/4S AT&T USA
    Thời gian process là 1-4 ngày làm việc (T7 và CN nghỉ, tụi Apple nghỉ chứ không phải mình nghỉ)
    http://www.tinhte.vn/threads/1201201/
  6. xaduybong

    xaduybong Thành viên

    bây h đang ở FW nào
  7. xima63

    xima63 Thành viên

    Có bác nào nhận phản hồi từ AT&T giống như mình không nhỉ...!
    Dear Le Thanh Long,

    Thank you for taking the time to e-mail AT&T in regards to unlocking your AT&T devices. I apologize for any issues this may have caused you. My name is Kirk Douglas and it will be my pleasure to assist you today.

    Our current estimate is 8 business days however due to volume the process may take longer. You will receive your confirmation on the unlock code once completed. Thank you for your patience. Your case# is M20120413_39289126.

    Le Thanh Long, I hope that the information provided has been helpful and has resolved all of your questions. Should you have additional concerns or questions about this issue please reply to this email. If you need to contact us again regarding a new issue please send us another email via the contact link through your online account. My name is Kirk Douglas and I thank you for being a valued AT&T customer.

    If you have problems or questions while roaming outside the U.S., contact AT&T by calling +1-916-843-4685(a free call from your wireless phone). If you are experiencing issues and cannot call on your cell phone you may dial that number from a landline. I encourage you to visit our web site (www.att.com/wireless) often to view current and previous monthly statements, make payments and to shop for new product and service offerings.


    Sincerely,

    Kirk Douglas
    AT&T
    Online Customer Care Professional
  8. xaduybong

    xaduybong Thành viên

    Bác này sao ăn ở ác vậy, AT&T đang unlock free, còn bạn thì đi lấy tiền của AE trong cái hội này. Thừa nước đục thả câu ah. Đi chổ khác chơi
  9. bh đang ở 5.0.1 mà. có shsh đầy đủ
  10. xaduybong

    xaduybong Thành viên

    Bạn đừng lên 5.1, có nhìu người làm được ở 5.0.1, bác cứ từ từ, Lỡ như hôm nay Apple nghĩ thì sao, nó chưa cập nhập ben Apple thì sao.
  11. minhtam8338

    minhtam8338 Thành viên

    same mình cũng 8 ngày huhuhu
  12. xima63

    xima63 Thành viên

    HIện tại AE nào mà update lên IOS 5.1 là coi như mất hết một nửa hiệu năng của Iphone vì không thể Jailbreak Untether được, hiện tại chỉ có thể Jailbreak Tether mà thôi, nhưng như vậy là rất khó chịu khi sử dụng. BE CAREFUL
  13. thecuong89

    thecuong89 Thành viên

    hic thế này liệu có cơ hội không mấy bác
  14. minhtam8338

    minhtam8338 Thành viên

    t2 rùi chia buồn
  15. trongkham

    trongkham Thành viên

    có bác nào lên W được cho ip 4s chưa vậy.
  16. sonickhang

    sonickhang Thành viên

    vì sao T2 lại buồn bác. Có rất nhiều t2 được rồi nha
  17. thecuong89

    thecuong89 Thành viên

    của mình là T3 mà :(
  18. kedensao

    kedensao Thành viên

    ai cho e địa chĩ mail của AT&T dc ko vậy
    va hướng dẩn e vs e hết hợp đồng lâu rùi
    help e vs :((
  19. Hoa rau

    Hoa rau Thành viên

    Bác nào iPhone thuộc diện T1 thì mail ngay cho AT&T. Trong vòng chưa đầy 24h sẽ có kết quả. Tụi Mẽo quả là có uy tín. Máy mình nhận được mail unlock trong vòng có 10h...hehe... thật là sướng!
  20. thì tớ muốn rs lại 5.0.1 mà. lên 5.1 làm quái gì chứ? JB chưa được dùng chán lắm.
Trạng thái chủ đề:
Không còn mở để tiếp tục thảo luận.

Chia sẻ trang này